Glider in på LCHF - här får ni ett gött bröd!

Nu har jag läst, spånat recept, och kollat lite fakta.
Eftersom hela min kropp blir som en degklump efter ett par mackor eller en pastamiddag så tror jag att denna kost kan vara något för mig. Och eftersom jag äääälskar mackor var jag förstås tvungen att hitta ett bra brödrecept!
Nu har jag bakat, smakat och det blev jättegott :)

1 dl skalade sesamfrön
0,5 dl solrosfrön
0,5 dl linfrö
1 msk fiberhusk
1 tsk bakpulver
1 liten burk keso
3 ägg

Sätt ugen på 225 grader.
Blanda ihop de torra ingredienserna i en skål.
Rör ner ägg och keso.
Bred ut smeten på en plåt med bakplåtspapper, ett tunt lager. Nästan hela plåten ska täckas.
Grädda i mitten, 15 min.

Låt svalna, skär i rutor och njut!



Kommentarer
Johanna

Ohh hittade du fiberhusk??:-)

2012-11-20 @ 22:02:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0