Lördag!

Jag älskar fredagar och lördagar! Mycket helg att se fram emot. Söndagar är också fina, men då är dock helgen nästan slut..
Igår var lilla fröken på pyjamaspartaj hos äldsta vännen Wilma! Som hon hade längtat :)
Resten av oss hade fredagsmys med donkenmat, snacks och Pippi - we like!
Dagen idag bjöd på besök av Ems klassis Tim med familj. Em och Tim ska ha gemensamt kalas för hela 1-2an nästa helg, de fyller nämligen år samma dag (lördag) så på söndagen firar de tillsammans! Det krävs ju lite planering så idag satte vi oss och skrev inköpslista, lekförslag och brainstormade lite allmänt! Jag älskar ju sånt där, så det är bara kul :)
På lördag fylls vårt hem av nära och kära, det ska bli så mysigt! En riktig kalashelg!
Och om 3 veckor fyller Lilleman år, då kör vi igen :)
Mamma och pappa kom en stund ikväll också - middag och dansshow fick de!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0