Nu är det jul igen....nästan!

Bra fredag, så kan vi sammanfatta dagen i det stora hela.
 
Sanna och lilla busbebin Hera kom strax efter 9, vi åt lite frukost och hade det gött. Vi åt saffranscones med kanelsmör, för att vara exakt! Hittade ett recept på Amandas Jul och åh så gott det var!
Man behöver skämma bort sig själv lite för att pigga upp sig när man är hemma sjukskriven. Det är riktigt tråkigt stundvis, men nu känner jag att all smärtsam träning jag gjort med armen de senaste dagarna börjar ge resultat. Tack och lov! Alltså borde jag kunna vara tillbaka på jobbet på onsdag, som planerat :)
 
Julkänslan har börjat smyga sig på och efter den frullen blev den ännu lite starkare, så när jag hämtat barnen fick föreslog jag att vi skulle julpyssla lite. De blev överlyckliga och plockade med sig en drös kottar hem som vi sedan målade och smyckade.
    
 
Nu när jag äntligen kan hålla en bakskål med vänster hand igen så kände jag att jag ville fortsätta skapa julstämning genom att baka julcupcakes!
Vaniljbas med äppelbitar i och julfrosting på
 
 Recept på scones och cuppisar kommer!
 
 
 
                            


Kommentarer
Annica

Guuud så GOTT det lät! *dregglar*

2012-11-09 @ 22:50:35
URL: http://etthimlahundliv.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0