Vad fin du är Mamma!

Det är en mening som jag ofta får höra här hemma av de små gostrollen och det värmer så oerhört varenda gång!
Det kan vara när jag tar på träningskläderna (:)) tex, speciellt från A. E är mer generös med komplimangerna när jag tar på en klänning - och så älskar hon mina stövlar.

Idag har varit en bra måndag, både hemma och på jobbet (ja, att liten fick ett litet utbrott och låg på golvet i affären och tjurade lite räknar jag bort).
Vi åkte och inhandlade pumpa, Halloweendräkt till A, ansiktsfärg och hårfärg och miniljus i form av pumpor så nu är vi redo för onsdag!
Pumpan står på plats och dess innanmäte ligger i kylen i väntan på att bli paj. Är pumpapaj gott? Har aldrig smakat!
Dela gärna med er om ni har något bra recept!

Hjälpredor gröper ur pumpan:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0