Relax, aventure & funfunfun - I'll say!!!!



Tack Anna Panna & Helena för en oförglömlig dag!
Som jag väntat på denna hemliga dag och försökt räkna ut vad vi skulle göra!!!! Och ett rätt fick jag iaf - vi åkte RIB-båt :) Såå kul! Men det blev ännu bättre - båten tog oss nämligen till en BASTUFLOTTE som låg förankrad i en liten, undangömd, solig vik där ölen och cidern låg på kylning och ett härlig fat med gott plock dukades upp. Bastun var uppvärmd och sjön glittrade inbjudande. Vi hade så underbart mysigt!
Efter två försvinnande snabba timmar kom båten tillbaka och tog oss in till Vaxholm där ett..hrm..speciellt färdmedel väntade. En fantastiskt mycket roligare typ av limo :)
Den tog oss till Ledungsvägen och ett dukat bord och värmade ljus. Mysig middag med efterföljande UNTZUNTZUNTZUNTZ följde och partyt höl fortfarsande igång när Sara och jag avvek vid 23.30-tiden.
En riktig energiboost är vad man kan kalla denna dag!
Ett stort tack till Love & Niklas på Sjöassistans som hjälpte Anna att göra detta möjligt för oss!




 


Kommentarer
AnnaPanna

Varsågod ma Darliiiin!!! Kul att du hade ruuuligt!! Puss min tuss!!

Ps. kan inte min tutte/behå se ut som den liksom håller på att ramla av på en av bilderna i vardagsrumet! HAHAHA, jag orkar inte! :D

2012-09-18 @ 16:44:42
URL: http://annapannis.blogg.se
AnnaPanna

Tillägg här! HAHAHA

"Pulling some strings!!" Ill SAY, NÅGOn drog ju i min ben flärp mellan benen så det vart STRING somewhere else!! HAHAHA * höga toner

2012-09-18 @ 16:46:16
URL: http://annapannis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0