5 rör

Tömde de Liten på. Det stod fel på kallelsen, idag var det bara undersökning och frågor.
Vi kom in på hans laktosintolerans och doktorn berättade att när intoleransen visar sig så tidigt så är det ofta något annat som egentligen ligger bakom, någon annan sjukdom som irriterar tarmarna. Detta var något man ganska nyligen kommit fram till. Hon sa att A ser så frisk ut och hans kurva är fin, så troligen är det inget annat än laktos men för att vara säkra så togs flera prover - därav är han nu 5 rör blod fattigare!
Han var så duktig att han fick med sig två små slibbriga ödlor därifrån och av mig fick han en glass och en flygtur :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0