Tryfflar, hyllning och glädje

Idag sattes min arm på prov. Hjälp så ont jag hade efter att ha hållit en liten kotte i handen mellan Vanadis och Rådmansgatan!
Jag har som ni märkt kommit in i ett bakrus och hittar recept efter recept som jag vill testa. Igår hittade jag ett recept på saffranstryfflar - mmmm måste prova! Julen hos oss blir inte nyttig i år, men förhoppningsvis väldigt god.

Jag vill passa på att hylla min fina vän Annika på födelsedagen idag! Hon är så vacker, både innan och utan.
Jag är så lycklig som har henne som vän!
<3 Love U

Efter jobbet hann jag med en liten dejt med en annan fin vän, Tina! Alltid lika roligt att träffa henne, den lilla glädjespridaren. Och nästa vecka ses vi igen, tillsammans med JoHo :)

Kom hem till mina små guldklimpar (och den stora förstås) och hann gosa lite innan de kröp i säng.
Alexander satt fullt fokuserad med sina Bamsetidningar när jag kom hem och Em gjorde läxan. Andra läseboken utläst!

Efter veckans avsnitt av Hela Sverige Bakar tänker jag krypa ner i min säng!
Puss and love!



Kommentarer
Annica

Bara du inte bjuder på massa gott på jobbet sen så är det okej att du bakar och står i!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0