Dansa, pausa!

Idag var de dags att fira lilla mamma som fyllde 55 år i onsdags!
Så efter jobb och skola åkte barnen och jag norr ut. Trodde vi skulle slippa köer, men nä! Fastän klockan inte ens slagit två när vi begav oss så var Essingeleden full.
Nåja, fram kom vi ju till slut - efter 1000 000 "när är vi framme?". :)
Kalasbordet var dukat och redo att intas, vilket vi gjorde med liv och lust (hej helg)!
Em hade gjort en egen presentpåse, alldeles själv, till mormor!
Nu ligger jag här i sängen proppmätt och belåten med nymanikyrerade naglar och strax åker ett par avsnitt av SATC eller Friends på på TVn som jag kan somna gott till. Bäst att ladda batterierna ordentligt, för imorgon blir det äventyr med 11 glada ladies! Har ingen aning om vad vi ska göra, bara vart vi ska mötas!
Väldigt spännande :)
Sov sött!



Kommentarer
Anna

YAAAY! Imorrn får du se!! Bra att du värmt upp lite innan! Kramis

2012-09-14 @ 23:56:31
URL: http://annapannis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0