Påsken hittills











































Hello gott folk!
Blogglusten har inte riktigt infunnit sig den senaste tiden, men nu tänkte jag uppdatera med lite bilder från vår påsk.
Vi började påsken med påskkärringvandring ute i Rönninge, Långfredagen städades det (rensning av lekrum mm.) och igår på Påskaftonen kom mina föräldrar och firade med oss. Man kan säga att helgen gått i godisetd tecken. Jisses! Ems turné som påskkärring resulterade i 800 g godis, Alexander orkade inte gå så mycket så han fick väl kanske "bara" 200 g.
Alexander har blivit dunderförkyld och haft febertoppar hela påsken, stackarn! Helt plötslig är han brännhet och med Iprén sjunker den ganska snabbt. Snoret rinner i konstanta små rännilar under näsan och han äter knappt något alls. Han har inte ätit en hel portion sedan i torsdags eftermiddag. Ett par msk ris åt han ikväll :( Lilla godingen!
Vi körde ju flunsan för någon månad sedan!


Lilla påskafton med Morbror förra veckan


Lilleman fixar riset

Sötaste påskatanterna :)


Påskharen kilade förbi

Äggmålning för lille febriga pojken

Bil nr. 11 i Cars-samlingen

Syster kom och såg ut som ett kycklingdun i huvvet :) Men lugn bara, nu äre rött igen!



Ha en fortsatt skön påsk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0