Broren 24 år mm.

21/8 fyllde min lille broring hela 24 år.
Helt galet! Jag tycker ju att han är liten, han kommer alltid att vara liten i mitt tycke.
Men jag blev ju faktiskt Mamma när jag var 24, så så liten är han ju sannerligen inte :)
Nåja, i måndags var det dags att fira honom och det gjorde vi hos Mamma & Pappa med paket, grillat och världens godaste kladdkaka by mummy och andra goda kakor.
Barnen fick med sig Kristoffer ut för en runda kull efter middagen och oj vad de skrattade!

En mysig och rolig kväll!
 
Dagen idag då?
Ja inte har vi gjort mycket, Em har legat i soffan med en filt största delen av dagen.
Jag har passat på att göra sånt där tråkigt och nödvändigt som att städa och tvätta, men mest har jag bara myst bredvid stumpilumpan. Mitt huvud har bultat hela dagen och jag hoppas att det inte är början på flunsan.
Hjärtegurkan
 
Alexander & jag byggde en stooor tåg- och bilbana
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0