Carpe Diem

 

Idag har vi bara tagit dagen som den kommit. Så skönt att göra så ibland också

!Alexander fick sig en lekstund med en kompis i förmiddags, det har han längtat efter. Under den tiden spelade Em och jag en massa spel och Stefan målade klart hallen. Ett besök på Stockholmshem för att göra val av underhåll gjorde vi efter lunch -det var väldigt upplyftande :) Snart har vi ett fräscht kök och matrum! Kan knappt bärga mig tills vi slipper de ljusgröna 60-tals luckorna och den hemska tapeten i matrummet som föregående hyresgäster lyckats förstöra totalt på 2 år. Nytt golv ska också läggas! Tjohoooo :)   

              

Kalaha, lerbak och en massa annat innemys har vi hunnit med idag

Nu står dessa i kylen och väntar på att ätas upp!

God onsdagskväll kära vänner

/X



Kommentarer
Barbro

kan du inte ta ett foto av luckorna o tapeten innan ni får nytt så jag kan jämföra vilket som är snyggast

2012-08-01 @ 21:39:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0