Kom och köp!

På lördag ska jag och Em packa bilen full och bege oss till Bandhagen för att erbjuda våra urvuxna saker till nytt folk :)
Det ska bli roligt, jag har aldrig varit med på loppis tidigare, varför egentligen!? Det är ju ett strålande tillfälle att få rensa ut ordentligt!
Nu hoppas vi bara på att det kommer många besökare, så vi slipper dra med oss allt hem igen!
Har ni något tips till mig som aldrig gjort detta förr?
Växel ska fixas och påsar att erbjuda de fyndande kunderna. För fynd kan jag lova - både kläder och leksaker!
Så ta med ett gäng och kika vetja!
Här är lite info om Bandhagens drive in loppis:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0