Loppis och bebisgooooos!

Vilken dag vi haft!
Em och jag hade vår loppispremiär och hade hon fått bestämma så hade vi kommit hem med mer saker än vi åkte med :) Hon sprang runt i 5 timmar och såg fynd i varje hörn, haha! Men jag var benhård och stoppade henne efter 4 inköp, varav ett var till kompisen Lina (som tack och lov också var på plats).
Är mkt nöjd med dagen, ca. 1200 pix rikare och lite mer än hälften av medtagna prylar sålda!
När vi kom hem tog vi med brollan till parken och mötte upp Sanna, Medea & alldeles nya lilla Hera! Hallegosingen så fiiiin! Medea visade stolt upp henne och bara sken av lycka över sin syster. Em och Alexander blev båda fachinerade över att det var det lilla pyret som låg i Sannas mage sist vi sågs och tycker hon är så fin och "så liiiiten" som A sa :)



Kommentarer
Sanna

Fint skrivit!! Gud vad mkt ni hade med på loppisen! Tack för idag!

2012-08-25 @ 21:29:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0