Övernattning och Kusinvisit

I fredags kunde Em och kompisen Clara inte riktigt få nog av varandras sällskap, så efter några timmars lek hos henne bestämdes att leken skulle få fortsätta hos oss - all night long! De är så goa med varandra och lekte så fint ända tills jag vid 22-tiden vart tvungen att avbryta dem för att de skulle få lite sömn.
Clarisen fick liiite, lite hemlängtan så vi delade säng hon och jag och då gick det fint!
 
Efter en skön sovmorgon, frukost och snabblek skjutsade vi hem Clara och åkte vidare till Skutskär och min goa, fina kusin Camilla. Dit kom även mamma och pappa och de hade med  sig vår Lilleman som fått sova hos dem - han var sååå nöjd stora killen :)
Vi hade en helt fantastisk dag! Så mycket som jag skrattade då har jag inte skrattat på länge (och då skrattar jag generellt ganska mycket). Tårarna bara rann och magmusklerna fick sitt!
Camilla och hennes sambo Pärra har världens finaste hund, Bonzo, som fick ett gäng nya fans. däribland såklart Em och Alexander som till en början var väldigt försiktiga pga hans storlek men sedan han tydligt visat hur genomsnäll och väluppfostrad han är ville de inte åka ifrån honom! Coolaste kaninen Tufs bor också där, han är störtskön och inte rädd för något.
 
 
Liten Goding hos Mormor & Morfar
          
                                                Och två nyvakna Godingar här hemma
 

 
Tack alla inblandade för en kanonhärlig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0