Santis Cup

Igår 8.10 infann vi oss på Älvsjö IP alla fyra för att heja på vår stora älskling som deltog i en fotbollscup för första gången! Hela familjen tyckte det skulle bli spännande, även om vi var rätt trötta innan vi åkte.
Båda barnen blev väldigt uppspelta när vi kom dit och de fick se en stor studsgrej/kana och en liten hoppborg, så pauserna var inga problem att fördriva precis!
Jag tycker dagen var bra planerad. Bra schema (de små kottarna i Ems åldersgrupp var ju såklart väldigt trötta efter 4 matcher, men ändå), bra servering och bra tänkt med studsgrejorna för alla syskon som var med och för sysselsättning mellan matcherna! Och såklart fick ALLA detagare medalj efter cupens slut :) Em är så stolt över sin att hon nästan spricker. Upprepade gånger under eftermiddagen igår utbrast hon "ALLTSÅ JAG KAN INTE FATTA ATT JAG HAR FÅTT EN MEDALJ!!!!". Mitt lilla, stora, älskade hjärta <3 
Eftermiddagen spenderades med kompisar i parken som vi inte träffat på hela sommaren - superskoj!
Hoppas ni också hade en härlig söndag.
Puss,
P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0