"Det blir en dag på stranden..

..Morgnarna drar förbi
Vi sjunker ner i sanden
Låter dagen gå som den vill
Det kanske blir en lunch i skuggan
En siesta, vad vet jag?
Det blir säkert ändrade planer
Hur som helst, det blir nog bra"
-Tomas Ledin
 

Ja, idag blev det äntligen en dag på stranden igen!
Kylväskan fullproppad och solkrämen nedplockad - let's go.
Åh vad det var härligt! Barnen älskar verkligen stranden. De kan bada, gräva och leka med vatten - alla sina favoritsysslor! Och S & jag kan njuta av åsynen av våra glada, underbara barn - och av solen förstås.
 
Efter ett parti Mix-Max, middag och fredagsmys med popcorn, kakor och Dr.Snuggles ligger nu de små juvelerna nedbäddade i sina sängar och jag ska sträcka ut benen och fortsätta fredagsmyset själv medan S är på bio.
 
 
Hoppas din fredag varit lika härlig som vår!
 
Kärlek,
P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0