En dag i Gävle

Igår bidde det ett besök hos moster Barbro i Gävle.
Mamma och Pappa var också där och det var en supertrevlig dag.
Några av oss i släkten träffas så väldigt sällan, det är verkligen trist! Jag har en stooor släkt, men som sagt så ses vi nästan aldrig. Inte jag och dem iaf. Men NÄR vi väl ses så har vi alltid så trevligt. Mammas syskon är roliga och de har alla samma knäppa humor :) Det gillar jag.
Solen sken i Gävle så moster tog med oss till en park där jag lekt mycket som liten, Boulognerskogen. Mysigt ställe, barnen hade jättekul.
Det blev som sagt en kanonbra dag och tiden flög iväg, vips var klockan 19.30 och det var dags att åka de ca 18 milen hem.
Alexander somnade på mindre än 5 min och Em när batteriet i hennes telefon var slut och hon inte kunde se mer Danny och Timoteij på Youtube.
 
 
 


Kommentarer
Barbro

jaa du min goaste Trissan, det var en otroligt bra dag från tiden när ni kom, ibland vill man bara stoppa tiden som då!!! Det är alltid så roligt att prata med dig. Dina små troll ville iaf inte att jag skulle "försvinna" den här gången, vilket jag var lycklig över *L*. Så kul. Hälsa med kram till dom små o hälsa Stefan med. Hoppas det inte dröjer så länge igen, men bättre än förr, nu har vi iaf träffats 2 ggr det här året. Puss o kram från moster B. Love you! Ha en fortsatt bra sem o ladda batterierna inför vintern.

2012-08-01 @ 15:07:41
AnnaPanna

Triss i skönheter!! <3

2012-08-10 @ 15:38:53
URL: http://annapannis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0