God måndag!

Idag börjar jag kl. 11! Fint, väldigt fint.
Småtrollen vaknade strax före 7 och smög in på toa och sedan in i sitt rum och lekte så fint. Någon av dem stängde till vår sovrumsdörr, för de trodde att vi sov - det är kärlek det :) Jag var ju dock vaken men låg kvar en stund och njöt av att höra deras vackra små rara röster bubblandes med bilar och Pet shopar blandar i en och samma lek! Gullefisar!

Förskola och fritids vill ha barnen på plats senast vid 9, vilket betyder att jag hade 2 timmar kvar innan jobb. Vad göra? Tog mig en strosig promenad från skolan till T-plan och nu sitter jag på Waynes med en kopp Chai te och vill att det ska sluta blåsa ute.

5 dagar kvar till semeste!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0