Jag älskar dig Värme!

Vad jag har njutit idag! Sol, nästan inga moln och varmt! Efter halva dagen ute med jobbet så kände jag ändå inte för att vara inne, så när kottarna var hämtade åkte vi till Hägerstensbadet. Picknick korgen laddad med grillad kyckling, potatissallad och fetaost. Å lite jordgubbar såklart! Häääärligt!
Em blev glad när hon förstod att hon faktiskt kunde simma även där, hon började lita på mitt hävdande att allt vatten är lika :) Först var hon nämligen säker på att det var för trögt, som hon sa vid Långsjön. Hihi :)
Alexander fick låna Ems gamla badrock, han blev ännu mer lik sin syster i den rosa kreationen.

image description

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0