MAGISKT

Det finns inget annat sätta att beskriva en kväll då Bruce och The E-Street band står på scen.
De är så..så..äh det finns inga ord som kan beskriva uppöevelsen tillräckligt bra! Magi, helt enkelt!
Dessa män är mina superhjältar. I 3 h och 45 min höll de igång och gav allt.
Bruce ger och ger och man ser hur han når extas, precis som vi ca 66 500 Bruce-törstande personer som kommit till Ullevi lördagen den 28/7 2012.
Saknaden efter Clarence hängde i luften, det såg så tomt ut på scenen utan honom. Men platsen fylldes ändå fint av hans brorson.
När Jake Clemmons blåste igång sitt första (och andra och tredje) solo brände tårarna bakom ögonlocken.
Han var fantstisk och ärade sin farbror med ett underbart framträdande.
 
TACK min älskade man som gjorde det möjligt för mig att få uppleva detta igen!
Nästa gång ska jag prova på en ståplats så kan jag kanske få en lika bra bild som denna:
 
Den är tagen av Katharina Sundqvist, en go tjej som tillsammans med sin goa man gav oss tak över huvudet denna natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0