Men lär dig då, Patricia!

Jag blir så trött på mig själv. Sanna frågade idag om jag ville följa med till Allsången ikväll. Och jag var på såklart! Allsången är sommarmys! Men så dundrade åska, hagel och ösregn in och höll i sig när klockan närmade sig 16 och fegade ur. Så vad händer när uret slår 19 och det bara är en timme kvar till start - solen gassar och himlen är blå. Såklart. Precis som när Annika och jag skulle gå, men bangade. Nästa tisdag SKA jag gå även om det så snöar! För det är alltid sol över Djurgården 20.00 på allsångsdagar. Det vet jag nu. Fast kolla in- t o m skatan tog skydd tidigare, ni förstår ju att jag tvekade!?



Kommentarer
Sanna

Vi ska gå nästa tisdag.... Lova att du följer med!!!!

Svar: Jag lovar!!!! Tomas Ledin baby!!!!
Patricia

2012-07-18 @ 21:31:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0