Onödigt!

När man en gång varit så fruktansvärt missnöjd med sin vikt och lyckats gå ner 12-13 kg - VARFÖR förstör man då för sig själv genom att äta en massa onyttigt mitt i veckorna?
Jo, stress och dumma minipiller. När jag inte känner mig helt i balans så blir jag galet sugen på allt möjligt och finns det hemma så äter jag. Cerazette är också medskyldiga till detta, det gjorde mig ännu sugnare på onyttigheter!
Men det är slut med det nu.
Nu känner jag mig piggare och starkare, har börjat komma igång med träningen så smått igen och har kraft för att engagera mig i vad jag stoppar i mig.
För många låter det kanske larvigt och extremt korkat att ha så dålig självkontroll och jag håller med. Men som sagt, så reagerar min kropp på stress!

Så då kör vi! Jag kommer skriva om resultatet här, så n kan hjälpa till att peppa. Lite stöd skadar aldrig!

Längd: 171 cm
Nöjdvikt (som jag vägde i vintras): 63 kg
Nuvarande vikt: 67,5-68 kg

Alltså ska ca 5 kg bort och det låter ju inte så mycket, men när 90 % av de kilona satt sig på baken så är det mer än det låter!



Kommentarer
Anonym

Vi kör några mil i veckan så är du snart där igen :-)

Kram

2012-07-02 @ 12:12:55
Anneli wallgren

Våra mål är ganska lika förutom att jag la på mig mina redan i höstas....ses på Sats...

2012-07-04 @ 22:37:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0