Räknar ner

Suck. Jag har ett så mysigt arbete, verkligen! Jag avgudar de små liven som jag har omkring mig! Men åååh vad jag längtar tills jag får vara hemma i fem härliga veckor med MINA små gryn!
Fem härliga veckor utan tider att passa, fem veckors lugna morgnar, fem veckor av kramar och mys!
Fick så dåligt samvete imorse. Barnen var superduktiga och gjorde allt de skulle, men JAG var så otroligt trött och hela skallen snurrade så jag låg 30 min för länge i sängen. Vi kom iväg när vi skulle, men då var det inte mycket tidsmarginal och väl på förskolan fick jag leta efter Alexanders solkräm så sedan var det bara att bränna på! När Em fick syn på ett gäng puppor och blir exalterad och vill stanna och titta så måste jag alltså svara kort att "ja, men vi har inte tid!". Och när hon vill leta nyckelpigor hinner vi inte det.
Bara för att JAG inte kunde ta mig ur sängen i god tid!
Jaja, antar att alla får ha dåliga morgnar ibland - barn som vuxna!
2,5 dagar kvar nu, sedan kan vi spana puppor hur mycket hon vill :)

Fortfarande trött kröp jag ner under en filt tillsammans med barnen på vilan!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0