Sådär ja!

Nu är den här! Efterlängtade, underbara semester! Aaaah :)
Ja, jag vet att jag har tjatat mycket om den den senaste veckan - men så som jag längtat! Så som min nacke, axel och arm har längtat! Är så slut i de delarna på min högra sida at jag knappt orkar skriva detta!

"Ska vi sova när vi kommer hem, Mamma?"
"Ja"
Snyftet börjar och över går snart till bröl.
"Men jag viiiill inte sooova!"
"Nej okej, men det ska vi i alla fall."
Snyftet fortsätter och väldigt snart därefter sover han.

Den scenen utspelade sig för 1,5 timme sedan när vi åkte hem från Rindö, men vi backar bandet lite så ska ni få se bilder från vår härliga dag!




 







Jag & Mammi


Imorgon stundar en dag med kuligheter! Först picknick i parken och lek med Emil och Sara och sedan Västkustfest med ett gäng sköningar i Kyrkbyn.
Låt semesterkulet börja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0