Slappdag

 
När man vaknar till regn, temperaturen inte ens når 15 grader och väderkartan visar regn största delen av nästa vecka också så gäller det att hålla humöret så högt man kan.
Vi startade med soffmys                                           Em tog fram pyssellådan
 
Efter lite olika förslag så blev det sedan ett besök på SF Heron City och Ice Age 4! Den var bra tycker jag.
Har hört att den inte är så rolig så förhoppningarna var inte så höga, det är bra när det är så - då blir det ofta bra i ens egna ögon. Man skrattade kanske inte så mycket som till första filmen, men storyn var ändå bra!
Barnen gillade den också och var nöjda och glada. De tycker även att fontänen i Heron är vädigt rolig, så de hade lika kul efter filmen också :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0