Playdate

Follow my blog with Bloglovin
 
  
Ems fina armband
 
Jag började dagen med att baka muffins, både chokladmuffins och matmuffins.
Chokladmuffinsen blev väl okej, men hade behövt mer vätska. Matmuffinsen har jag inte smakat ännu, men är de goda så ska ni få receptet sedan!
 
Joanna med söner kom efter lunch och stannade till kvällen, jätteskoj!
Alexander var lite seg och James med, men de lekte lite granna iaf.
Em och Frank har lekt som aldrig förr, solen har förgyllt oss med sin närvaro hela dagen och vi har bara varit - tagit dagen som den kommit. Inget bråttom och inga måsten!
 
Vackra
 
 

Efter en dag full med vänskap och bus ska jag nu kryp ner i sängen. Kanske med en kopp chai..
Kram på er!
 
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0