Valuta för pengarna

Man kan verkligen säga att Em utnyttjar sitt Guldkort på grönan. Hon får aldrig nog.
Idag hann vi med några åk innan himlen plötsligt blev svart och både åska och en rejäl regnskur drog fram.
Tekopparna är en favorit hos de små yrvädren, men den får pappan åka med i. Skulle jag åka den så skulle de få bära ut mig sedan och det är ju bara jobbigt.
Då förflyttade vi oss in i tropiken på Aquaria (där går man f.ö in gratis med Guldkortet) och kollade in pirayor, muränan, hammarhajarna mfl. Vi hittade också roliga små ålar som gillar att leka tittut.
 
Det blev en snabb men rolig (och ganska blöt) utflykt på Djurgården idag med andra ord.


Kommentarer
Barbro

ser både roligt o skrämmande ut.

2012-08-01 @ 15:09:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0