Blöt

Jag tog på mig min klatschiga, röda skaljacka imorse. Tror ni det hjälpte? Nä. Jag måste skaffa mig ett behändigt litet paraply! Tycker det här så jobbigt att gå runt med, men jag är fortfarande (3 timmar senare) blöt och ruggig så jag antar att jag måste. Eller köpa mig en rejäl regnjacka!
Åååh vad jag skulle vilja krypa ner i ett varmt bad nu, med mina nya bok av Katerina Janouch! Riktigt bra bok förresten, fick den av ett barn i sommarpresent.
9,5 arbetsdagar kvar nu, sedan så!
Peppar, peppar så verkar barnen börjat sova lite längre på morgnarna nu. Det gillas!
Till 7-8 är alldeles lagom!
Inatt sov jag i ett sträck till 6.46, då gick Stefan upp och DÅ vaknade även Em. Det är så ovanligt att någon av oss päron vaknar först!

Igår var det i alla fall sol lite då och då - och jag tror den är tillbaka snart igen

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0