Fredag och en vecka kvar till semestern!

På väg hem från jobbet nu efter en lite känslosam dag.
Två små skruttor som ligger mig varmt om hjärtat slutar idag och därför började dagen med tårar för mig och deras mamma.
I övrigt har dagen varit lugn och skön, varmt. Väldigt härligt med VARMT!
Nu ska liten hämtas och sedan ska stora hämtas hos Sjöstrands. Hon väckte stackars Carro 4.40 imorse, superladdad för dagens äventyr, och 5.20 vaknade även Wilma så då startade dagen :)
Nu hoppas jag att ni som kikat in här får en fantastisk fortsättning på fredagen!
Pöss



Kommentarer
Iréne

Du är såååå fin o söt❤

2012-06-30 @ 09:13:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0