Midsommar

Så var Midsommar över och, som min fina man påpekat flera gånger, så går vi mot mörkare kvällar igen :( Han gillar murr och burr....Det gör inte jag!
Men men, än är det många ljusa och härliga kvällar kvar! 10 arbetsdagar kvar och sedan ska vi njuta av 5 veckors semester. 5 veckor av varandra,mys, lek, vattenmelon, jordgubbar, vänner och äventyr! Ja, en drös med tjat, gnäll och gnat också - annars vore det ju märkligt :)
Vi har inga direkta planer, det finns ju alltid något att göra här i Hufvudstaden. Några utflykter utanför länet blir det också, vi vet inte riktigt vart bara.
Ligger nu här i sängen, slötittar på TV och vilar mina ben efter kvällens powerwalk med Johanna. Vi hade ett grymt tempo! Tummen upp och mer sånt!
Kändes bra det här, åter på bloggen efter några månaders brejk.
Cheers,
P

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0