Sol idag!

Gissar att många bloggskribenters rubriker lyder så, men att solen sken på oss hela dagen idag är ju värt att uppmärksammas. Molnen var lite en isa och skulle vara med på ett hörn, men solen vann ändå :)
Em spenderade sin dag på Skansen med Mormor idag och hade det finfint och under tiden hade jag en heldag i Humlan med jobbet. Barnen sov såå gott i gräset och vagnarna med parkens liv susandes i bakgrunden och vi lapade i oss så mycket sol vi kunde! Jag är väldigt glad att det ser ut som om solen kommer dominera den närmsta tiden. Hoppas det gäller heeeela juli och gärna augusti med! Ja gärna jämt! Regna kan det göra på nätterna.
När vi hämtat A på förskolan packade Em en väska och vi begav oss till familjen Sjöstrand och hade en mysig eftermiddag. Em sover kvar där i natt.
Carolina är livsfarlig om man ska försöka minska intaget av kalorier- bakar och bakar jämt! Så gott att man inte kan motstå.

Lite bilder från dagen:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Patricias

Mina barn, min familj, våra vänner - mitt liv

RSS 2.0